Szanowni Państwo, 

w związku z dbałością o efektywność i jakość procesu dostaw postanowiliśmy zoptymalizować ten proces. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, które mogą pomóc w optymalizacji współpracy z nami: 

  • terminowość - zależy nam na terminowości dostaw, dlatego prosimy o dostosowanie się do ustalonych terminów; w razie jakichkolwiek opóźnień prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym,
  • komunikacja - niezwykle ważny dla nas jest kontakt z naszymi dostawcami; dzięki regularnej komunikacji będziemy mogli lepiej planować zamówienia oraz unikać wszelkich nieporozumień,
  • innowacje - doceniamy dostawców, którzy proponują nowe, innowacyjne rozwiązania; uprzejmie prosimy o kontakt, jeżeli posiadają Państwo pomysły by w inny sposób zoptymalizować proces dostawy.

Na stronie znajdziecie Państwo instrukcję w formacie .pdf - uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nowymi zasadami awizacji w naszej firmie oraz o wdrożenie w awizacji procedury w celu ułatwienia komunikacji. 

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres e-mail: zakupy@arpev.pl