Autobus 8,6E
Innowacyjna konstrukcja i niewielkie rozmiary sprawiają, że autobus w tym wariancie doskonale nadaje się do wykorzystania w rejonach o gęstej zabudowie, osiedlach o wąskich ulicach i liniach dojazdowych.
Niskopodłogowy na całej długości (bez stopni poprzecznych). Mimo kompaktowych rozmiarów charakteryzuje się dużą liczbą miejsc, zabierając na pokład do 65 pasażerów, w tym do 23 na miejscach siedzących. Opcjonalnie wyposażony w baterie o pojemności umożliwiające przebieg nawet do ponad 400 km na jednym ładowaniu.
Opis / Wersja | Autobus Pilea 8,6E |
Wymiary: | |
Długość/Wysokość/Szerokość | 8.600 mm / 3.150 mm / 2.460 mm |
Masy: | |
Masa własna / DMC | 9200 kg - 10400 kg / 16700 kg |
Przedział pasażerski: | |
Miejsca siedzące + stojące | max. 23 + max. 40 = max.63 |
Miejsce na wózek | 1 |
Silnik: | |
Rodzaj i moc max. | PMSM - synchroniczny z magnesami stałymi o mocy 245 kW |
Baterie: | |
Pojemność i rodzaj | NMC od 120 - 300 kWh lub LTO 63 kWh |
System ładowania | Ładowarka pokładowa, plug-in, pantograf |
Drzwi zewnętrzne: | |
Napęd | Elektryczny lub pneumatyczny |
Układ | 1-2-0 / 1-2-1 |
Rampa | Ręcznie składana rampa w drugich drzwiach |
Osie i układ kierowniczy: | |
Osie | Przednia - niezależna ZF, tylna - most portalowy ZF |
Wspomaganie | Hydrauliczne z napędem elektrycznym |
Zawieszenie | Pneumatyczne z ECAS, wysokość wejścia 320 mm |
Hamulce: | |
Typ | Pneumatyczne tarczowe |
Sterowanie | EBS, ABS, ASR, ESC, z systemem rekuperacji |
Ogrzewanie i klimatyzacja: | |
Klimatyzacja | Dachowa z napędem elektrycznym |
Ogrzewanie | Hybrydowe: olejowo - elektryczne z opcją przełączania pomiędzy trybami |
Nadwozie: | |
Konstrukcja szkieletu | Stal odporna na korozję |
Poszycie ścian bocznych | Boczne panele aluminiowe |
Opony: | |
Rozmiar kół | 285/70 R19.5 |
Oświetlenie: | |
Przednie i tylne | Wszystkie w technologii LED |