EKSTRAPOJEMNY

zapewniający pojemność pasażerską autobusu klasy MAXI zabierając na pokład nawet 85 osób.


 

NISKOPODŁOGOWY

gwarantujący wygodę i ultrabezpieczeństwo dla osób z trudnościami ruchowymi.


 

 

 

  • CAŁKOWICIE POLSKI PROJEKT

powstały w trosce o czystość powietrza i redukcję hałasu z otoczenia.

  • GWARANTUJĄCY KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO

pasażerom dzięki niskiej podłodze na całej długości (bez stopni poprzecznych).

  • UNIWERSALNY

dzięki kompaktowym wymiarom doskonale sprawdzi się do obsługi miast o wąskich ulicach i zwartej zabudowie, a dzięki niespotykanej pojemności pasażerskiej w miastach wymagających obsługi dużych potoków pasażerskich.

  • STABILNY I ZWROTNY

dzięki obniżeniu środka ciężkości uzyskujący doskonałe parametry trakcyjne i bezpieczeństwo jazdy.

  • EKONOMICZNY I NIEZAWODNY

dzięki najnowocześniejszej  technologii, jak choćby silniki z magnesami trwałymi PILEA 10E króluje w ekonomicznej eksploatacji i niezawodności

  • WYZNACZAJĄCY ŚWIATOWE TRENDY

wyróżniony na targach busworld 2019.

  • EKSTRAPOJEMNY

zapewniający pojemność pasażerską autobusu klasy MAXI zabierając na pokład nawet 85 osób.

  • O IMPONUJĄCYM ZASIĘGU

wyposażony w baterie umożliwiające przejechanie ponad 400 km między ładowaniami.

  • LEKKI I KOMPAKTOWY

dzięki szkieletowi ze stali nierdzewnej oraz zastosowaniu laminatów poliestrowych zapewnia bezpieczeństwo i zmniejszenie zużycia energii, aż o 10%.

  • ULTRADOSTĘPNY

Niskie progi, 100% niskiej podłogi, przyklęk to rozwiązania z myślą o osobach z ograniczeniami ruchowymi.

 

Opis / Wersja Autobus Pilea 10E w wersji miejskiej
Wymiary:  
Długość/Wysokość/Szerokość 10.000 mm / 3.150 mm / 2.460 mm
Masy:  
Masa własna / DMC 10200 kg - 11000 kg / 16700 kg
Przedział pasażerski:  
Miejsca siedzące + stojące od 27 do 31 + od 40 do 58 = od 71 do 85
Miejsce na wózek 1
Silnik:  
Rodzaj i moc max. PMSM - synchroniczny z magnesami stałymi o mocy 245 kW
Baterie:  
Pojemność i rodzaj NMC od 120 - 300 kWh lub LTO 63 kWh
System ładowania Ładowarka pokładowa, plug-in, pantograf
Drzwi zewnętrzne:  
Napęd Elektryczny lub pneumatyczny
Układ  1-2-0 / 1-2-1
Rampa Ręcznie składana rampa w drugich drzwiach
Osie i układ kierowniczy:  
Osie Przednia - niezależna ZF, tylna - most portalowy ZF
Wspomaganie Hydrauliczne z napędem elektrycznym
Zawieszenie Pneumatyczne z ECAS, wysokość wejścia 320 mm
Hamulce:  
Typ Pneumatyczne tarczowe
Sterowanie EBS, ABS, ASR, ESC, z systemem rekuperacji
Ogrzewanie i klimatyzacja:  
Klimatyzacja Dachowa z napędem elektrycznym
Ogrzewanie Hybrydowe: olejowo - elektryczne z opcją przełączania pomiędzy trybami
Nadwozie:  
Konstrukcja szkieletu Stal odporna na korozję
Poszycie ścian bocznych Boczne panele aluminiowe
Opony:  
Rozmiar kół 285/70 R19.5
Oświetlenie:  
Przednie i tylne Wszystkie w technologii LED