EKSTRAPOJEMNY
zapewniający pojemność pasażerską autobusu klasy MAXI zabierając na pokład nawet 85 osób.
NISKOPODŁOGOWY
gwarantujący wygodę i ultrabezpieczeństwo dla osób z trudnościami ruchowymi.

_mllu.png)
- CAŁKOWICIE POLSKI PROJEKT
powstały w trosce o czystość powietrza i redukcję hałasu z otoczenia.
- GWARANTUJĄCY KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO
pasażerom dzięki niskiej podłodze na całej długości (bez stopni poprzecznych).
- UNIWERSALNY
dzięki kompaktowym wymiarom doskonale sprawdzi się do obsługi miast o wąskich ulicach i zwartej zabudowie, a dzięki niespotykanej pojemności pasażerskiej w miastach wymagających obsługi dużych potoków pasażerskich.
- STABILNY I ZWROTNY
dzięki obniżeniu środka ciężkości uzyskujący doskonałe parametry trakcyjne i bezpieczeństwo jazdy.
- EKONOMICZNY I NIEZAWODNY
dzięki najnowocześniejszej technologii, jak choćby silniki z magnesami trwałymi PILEA 10E króluje w ekonomicznej eksploatacji i niezawodności
- WYZNACZAJĄCY ŚWIATOWE TRENDY
wyróżniony na targach busworld 2019.
- EKSTRAPOJEMNY
zapewniający pojemność pasażerską autobusu klasy MAXI zabierając na pokład nawet 85 osób.
- O IMPONUJĄCYM ZASIĘGU
wyposażony w baterie umożliwiające przejechanie ponad 400 km między ładowaniami.
- LEKKI I KOMPAKTOWY
dzięki szkieletowi ze stali nierdzewnej oraz zastosowaniu laminatów poliestrowych zapewnia bezpieczeństwo i zmniejszenie zużycia energii, aż o 10%.
- ULTRADOSTĘPNY
Niskie progi, 100% niskiej podłogi, przyklęk to rozwiązania z myślą o osobach z ograniczeniami ruchowymi.
| Opis / Wersja | Autobus Pilea 10E w wersji miejskiej |
| Wymiary: | |
| Długość/Wysokość/Szerokość | 10.000 mm / 3.150 mm / 2.460 mm |
| Masy: | |
| Masa własna / DMC | 10200 kg - 11000 kg / 16700 kg |
| Przedział pasażerski: | |
| Miejsca siedzące + stojące | od 27 do 31 + od 40 do 58 = od 71 do 85 |
| Miejsce na wózek | 1 |
| Silnik: | |
| Rodzaj i moc max. | PMSM - synchroniczny z magnesami stałymi o mocy 245 kW |
| Baterie: | |
| Pojemność i rodzaj | NMC od 120 - 300 kWh lub LTO 63 kWh |
| System ładowania | Ładowarka pokładowa, plug-in, pantograf |
| Drzwi zewnętrzne: | |
| Napęd | Elektryczny lub pneumatyczny |
| Układ | 1-2-0 / 1-2-1 |
| Rampa | Ręcznie składana rampa w drugich drzwiach |
| Osie i układ kierowniczy: | |
| Osie | Przednia - niezależna ZF, tylna - most portalowy ZF |
| Wspomaganie | Hydrauliczne z napędem elektrycznym |
| Zawieszenie | Pneumatyczne z ECAS, wysokość wejścia 320 mm |
| Hamulce: | |
| Typ | Pneumatyczne tarczowe |
| Sterowanie | EBS, ABS, ASR, ESC, z systemem rekuperacji |
| Ogrzewanie i klimatyzacja: | |
| Klimatyzacja | Dachowa z napędem elektrycznym |
| Ogrzewanie | Hybrydowe: olejowo - elektryczne z opcją przełączania pomiędzy trybami |
| Nadwozie: | |
| Konstrukcja szkieletu | Stal odporna na korozję |
| Poszycie ścian bocznych | Boczne panele aluminiowe |
| Opony: | |
| Rozmiar kół | 285/70 R19.5 |
| Oświetlenie: | |
| Przednie i tylne | Wszystkie w technologii LED |
_aaln.jpg)
_llnl.jpg)
_amul.jpg)
_llml.jpg)